У Черкасах невдовзі запрацює сайт позашкілля

Відбулася друга зустріч з представниками позашкільних навчальних закладів міста Черкаси на базі Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №17, де обговорювали наповнюваність та подальшу роботу сайту позашкілля міста. Цього разу  обговорювалася робота сайту з урахуванням внесених корективів, які були запропоновані  на першій зустрічі. Присутні акцентували увагу  на правильній подачі інформації та її актуальності, звернули увагу і на дизайн сайту.

Розповідали про зміни, які було внесено в роботу сайту представники Черкаської фундації «Паритет»  Сергій Слинько (координатор проекту «Забезпечення громадського впливу у сфері розвитку позашкільних навчальних закладів у м. Черкаси»,  який реалізується за сприяння Проекту «Бюджети за завданнями у Черкасах і Вінниці – розвиток належного врядування і фінансової прозорості органів місцевого самоврядування в Україні», що впроваджується Фундацією польсько-української співпраці ПАУСІ за фінансової підтримки Європейського Союзу та Центральноєвропейської програми) та Олексій Братенков (розробник сайту).

За словами розробника сайту Олексія Братенкова, всі побажання представників позашкілля детально вивчаються і опрацьовуються. Окрім цього,  доступ до заповнюваності своїх сторінок вже отримали 4 позашкільних заклади. Щоб полегшити роботу  в освоєнні наповнюваності інформацією сайту позашкілля,  домовилися створити пошаговий алгоритм (фотоінструкцію).

Активну участь в обговоренні питань роботи сайту позашкілля взяли також представники департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради: начальник управління у справах сім'ї, молоді та спорту Ольга Сисоєва; заступник начальника управління культури Олена Стромило; головний спеціаліст управління освіти Віктор Тіхоміров.

Оскільки проект на стадії розробки, то звичайно, розробники активно допомагають  спеціалістам позашкілля  розібратися з усіма деталями роботи, щоб сайт  невдовзі запрацював.

Про це інформує сайт департаменту освіти і гуманітарної політики Черкаської міськради.